søndag 23. mai 2010

SOMMERJOBB

Har fått meg "sommerjobb". Skal oppholde meg på Rica Arctic hotell store deler av sommeren 2010. Hadde egentlig tengt å ta det veldig med ro i sommer men det ville seg ikke slik. Skulle ta det med ro er vel litt missvisende, jeg hadde planlagt flere lange gåturer og ro turer + mange fototurer. Nå blir det å ta seg noen kortere turer på ettermiddagstid og noen korte overnattingsturer. Hva skal jeg så gjøre på Rica Arctic? Jo jeg elsker å prate med folk, så jeg har tenkt å gjøre nettopp det. Så får jeg håpe at praten fører til litt salg av opplevelsesturer. Jeg skal nemelig prøve å selge turer for Barents safari, Arctic Adventure, Pasvik turist, Birk og Sollia Gjestegård. Dersom dere vet om noen som vil på en opplevelsestur i Kirkenes området i sommer så er det bare å sende dem til Rica Arctik hotell i Kirkenes Vil i hovedsak være der mellom kl. 10:00 - 14:00

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar